tisdag 7 september 2010

det är banne mej inte sant

Sitter och funderar vad det är för brott jag sonar.

Förkylningen från helvetet tycks äntligen börja släppa sitt järngrepp, och få är nog de som i nuläget inte unnar mej åtminstone några dagars friskhet.

Kajsa ondgör sej över sina visdomständer som vägrar samarbeta, och jag mitt arma nöt väljer att berätta att jag minnsann aldrig haft några bekymmer med mina grynande visdomständer. Peppar peppar ta i trä hade varit en mycket lämplig fras att dra fram i detta sammanhang, men förkylningsövergångshybrisen hade tydligen redan börjat verka. Snacka om öppet mål...

Min kropp behövde endast 12 timmar för att mobilisera alla sina styrkor och gå till attack. Vänstra delen av min överkäke har helt klart sett bättre dagar, och jag kan nog se mej i stjärnorna om att äta tuggad mat den närmaste tiden.

Fejnt, för att uttrycka sej på ren östgötska.

Inga kommentarer:

 
Site Meter