söndag 28 februari 2010

men nu, då all dess doft är borta...

Vilket OS de svenska champinjonerna har gjort! Jag känner mej så stolt och delaktig.

Det svenska valla-teamet borde få ett alldeles eget guld runt halsen för sina fantastiska insatser, och vissa av kommentatorerna också för den delen.

Nu när de stora spelen spelat över, är det dags för mej att återgå till den ädla konsten att sova på nätterna. Jag ser fram emot effekten av utviladhet som troligtvis kommer sprida sej inom kort.

I kväll kommer jag med all sannolikhet att somna med ett leende på läpparna, i alla fall om jag skulle få för mej att just i insomningsögonblicket tänka på de svenska framgångarna. Detta är i och för sej helt osannolikt, men jag vill gärna tro att jag kommer att se fantastiskt glad ut i alla fall.

Inga kommentarer:

 
Site Meter