fredag 5 februari 2010

style by anna

I morgon bär det av mot den kungliga hufvudstaden, för att på söndagen därifrån fortsätta min resa mot de snöklädda alperna. Eller Sveits som det heter på norska. (Källa yr.no)

Jag vill också passa på att understryka hur mycket jag älskar min overall. Den är gul, fin, snäll, otroligt skön och förknippad med diverse roliga upptåg. Mjukisbyxornas totala existensavsaknad under mina ack så fyllda mattedagar, har lett till ett omättligt behov av overallsbärande. Detta är alltså den främsta anledningen till varför jag anser att kravall är den överlägset finaste förnöjelseformen.

Till sist vill jag bara avsluta med gårdagens citat. Anna, det är inte farligt!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Haha Anna du såg verkligen livrädd ut så var bara tvungen att säga att det inte var något farligt:)

Nathalie sa...

Ha det så jättebra i alperna! Och vad var det som inte var farligt..? ;P

 
Site Meter