tisdag 2 mars 2010

franska stjärnor, nya stjärnor

Har nu förkovrat mej till leda i det franska samhällssystemet. Arbetslösheten hänger som ett täcke över mej, och jag känner mej sömnig. Huvudvärken börjar bli alltför påtaglig, och en stilla önskan om en god natts sömn kommer snart att bli verklighet.

För allas väl vill jag först bara upplysa om att budgeten för bröllopsmaten har minskat från 20% till 19% mellan åren 1940 och 2001. Ytterst väsentlig, och icket desto mindre felaktig information.

Till sist vill jag bara välkomna Nat till bloggvärlden, och önskar henne härmed ett långt och lyckligt liv däri. Må hon bli en ny lysande stjärna på blogghimlen!

3 kommentarer:

Nathalie sa...

tack An! :D

Johanna sa...

Nu har jag också fallit för grupptrycket;) När jag såg att Nat börjat blogga så insåg jag att det även var dags för mig...

anna sa...

Way to go girls! xD

 
Site Meter