fredag 19 februari 2010

vintermöte, bäbisar och så vidare

I´m shorty, and yesterday was Kajsas birthday. Så idag ska vi prataja like it´s her birthday!

Igår spenderade jag alldeles för många timmar i C1, detta framförallt på grund av Vintermöte. Jag blev plötsligt mycket populär och telefonen slutade aldrig ringa. En pekulär situation kräver pekulära lösningar, eller hur det nu var.

Valda delar av bäbis-CM visade sig idag på skolan i ungefär samma skick som CM befann sej i under dragethelgen. Det ska börjas i tid det som krokigt ska bli, som man säger. Generalen är för övrigt tjej, blond och har ett förpåskat konstigt namn. Detta till trots, finns möjligheten att hon är den bästa general CM någonsin kunde önska sej.

Eftersom jag fortfarande jobbar på att bli liiiiite fiiiinare, måste jag nu ägna mej åt diverse försköning inför kvällens festligheter. Okej, jag ska i alla fall duscha.

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Hårmousse!!! Och sen hårtork på det. Pröva, jag garanterar mindre flygigt hår!

Anonym sa...

Det ska börjas i tid det som krokigt ska bli... bra på ordstäv..

anna sa...

Mycket nyskapande. Är riktigt nöjd själv faktiskt!

Ge dej till känna, oh du mystiske "anonym".

 
Site Meter