måndag 26 januari 2009

den avslappnade stilen

Jag är inte dum, jag förstår när det måste till en förändring.

Kliver upp på morgonen, tar en dusch, och klär mej i ytterst vanliga kläder. Jeans, svart polo och grå kofta, för att vara exakt. Går upp för att äta frukost och alla tittar förvånat på mej, inklusive Edmund 2,5 år.

Roger; Anna, you look very smart today!
Anna; Hmm, not really, do I?
Roger; Maybe it´s because you always run around in your ski clothes?

Jootack, jag har fattat. Till och med barnen sätter frukosten i halsen när jag tagit på mej kläder. Det är hög tid att bli mer fåfäng, eller åtminstone krypa ur superunderstället.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ju i alla fall inte mjukisbyxor på dig!

Anonym sa...

Anna du är en lodis :P

anna sa...

Jag tror att superunderställ är ett nerköp från mjukisbyxor, tyvärr.

Och du är bara avundsjuk Linnea^^

 
Site Meter