torsdag 7 oktober 2010

hungrig? ät en moralkaka

De senaste fem minuterna har en hård kamp förts mellan mej och mitt samvete.

Det hela började när jag insåg att min blogg inte i all evinnerlighet kan leva på frukterna från sina fantastiska läsare. Därmed lovade jag mej själv att faktiskt försöka tillföra något eget den här gången.

Har trots insikt om min egen svaga moral nu tvingats duka under för frestelsen. Här kommer alltså ännu ett underbart bidrag från en läsare.


God kväll.

Ett förtydligande kan vara på sin plats. Någon har tagit "Anonym" som gisslan och spytt galla över inlägget om idol. Detta är inte den fövirrade, yrande "Anonym" med noll koll som tidigare sade adjö och försvann.

Denne "Anonym" gillar ironi och har inget emot att driva med Idol, "Anonym" har defacto aldrig någonsin följt Idol.

Kände att ett förtydligande var på sin plats innan någon kommer med anklagelser om schiofreni mot originalet.

Nu när detta är utrett kommer jag att hålla mig till delyriska och felaktiga kommentarer vid extremt få tillfällen.

Moralkakor samt överdrivet vuxna och torra kommentarer överlåts i framtiden till den nyankomna läsare som har mage att kalla sig "Anonym" när det namnet redan är i bruk på denna blogg...

Over and out, the one and only "Anonym"

Inga kommentarer:

 
Site Meter