tisdag 13 april 2010

och livet gick sin gilla gång

Fysikrapporten är så gott som stekt, nässelutslagen är borta och vädret är snällt.

Det enda smolket i min glädjebägare är för tillfället att jag gråter varje dag på väg till skolan, detta vill jag hävda beror främst på vind och pollen. Jag är dock inte helt främmande för att det kan vara Linsysen som spökar, vem vet?

Ser med spänning fram emot nästa Matlab, där man får förkovra sig i begrepp som sqrt. (Inte alls som i squirt, utan som i square root, thank you very much!)

Stadsbibliotekt har idag förgyllts med min närvaro. Lite för tyst för min smak, för mycket fejk-furu tyckte andra. Nycklarna till toaletten valde för övrigt att prydas med diverse köksattiraljer. Jag fick stekspaden.

På det hela taget måste jag säga att det rullar på. Frågan är bara om det är upp- eller nedförsbacke?

Inga kommentarer:

 
Site Meter