torsdag 22 april 2010

"jag är som en terrier"

De gigantiska kapslar med omega-3 som inhandlats för dyra pengar, verkar nu äntligen ha börjat ge visst resultat. Eller så är jag bara väldigt begåvad när det kommer till Matlab, vem vet?

Råkade impulshandla en liter blodapelsinjuice. Den försvann. Pekukärt.

Mina ytterst otrevliga magproblem verkar ha försvunnit, och detta firar vi med sämsta humöret i världshistorien. Om jag råkar ha ihjäl någon under de närmaste dagarna, finns ingen anledning att ta det personligt.

(Då jag inte vill bli utkastad från LIU, vill jag bara poängtera att "ha ihjäl" inte på något sätt ska tolkas bokstavligt. Det gäller för övrigt nästan allt jag säger. Det mesta är dessutom satir och/eller väldigt kryptiskt.)

Vill ni ha sakprosa kan ni i stället läsa... Blondinbella??

Inga kommentarer:

 
Site Meter