tisdag 30 mars 2010

skellefteå, I came back to you

Skellefteå valde att idag, på min sedan flera veckor avsedda pluggdag, att visa sej från sin allra bästa sida. Solen skiner och det är, hör och häpna, plusgrader! Förutom diverse små missöden involverande inre organ i halsgropen då halva Antarktis väljer att regelbundet rasa från taket, måste jag säga att jag sammantaget är väldigt nöjd.

Jag blir för övrigt mer och mer övertygad om att otur är genetiskt betingat. Funderar på att ägna mitt liv åt att bevisa riktigheten i detta påstående. Nobelfesten, here I come!

2 kommentarer:

Thomas T sa...

Oturen var tillfällig, datorn är redan fixad - tack vare släktens grannars kunskaper!
Och Skellefteå AIK till semi igen - det var då inte otur!
/Pappa

anna sa...

Och jag klarade fysiktentan på ett nästan graciöst sätt. Jag tar tillbaka allt jag har sagt!

 
Site Meter