torsdag 28 januari 2010

en ny stjärna på himlen

Jag tror att jag just såg slutet på världens roligaste reklamfilm. Maria Montazami i Maxreklamen, bara kombinationen är oslagbar.

Har en känsla av att jag borde se hela reklamen innan jag lovordar och höjer den till skyarna. Känslan är dock att oavsett hur värdelös den osedda delen är, kommer det att vara en klar top-5 of all time.

Andra favoriter är Kaj och Bojje, "du har ju hela helgen på dej", och den med hunden under trädet som ingen egentligen kommer ihåg vad den var reklam för. Fin musik var det i alla fall, även om ingen heller kommer ihåg vad det var för låt.

2 kommentarer:

Anna sa...

Å jag hörde den i bakgrunden tidigare idag. Längtar tills jag får se den i sin helhet. Maria Montazami kan ju aldrig bli fel liksom :)

anna sa...

Jag längtar också, tror att det kan bli en stor stund!

Kram på dej, ska bli trevligt att träffas!

 
Site Meter