lördag 23 januari 2010

beat it!

Ytterst produktiv dag. Har ägnat mej åt den ädla konsten städning. Även diskning har stått på schemat, vilket har en tendens att framkalla otroligt starka obehagskänslor även innan aktiviteten ens tagit sin början. Powerful stuff.

Jag har även övat en snabbisBeat it-dansen, med varierande resultat. Har dessutom blivit tilldelad ytterligare dansutmaningar, där det fina i kråksången är att jag tror mej kunna snika mej till konstant overallbärandecabarétkvällen. Att det ska behövas något så våldsamt som kung-fu fighting för att få som man vill. Patetiskt!

Avatar var en bra film. Kändes lite som en modern Pocahontas när animering är som bäst. Jag måste dock säga att jag föredrar att inte vara en blå person. Detta trots min stora förälskelse i smurf-hits i min ungdoms dagar. Hur som helst, åter till filmen. Vissa var mest imponerade av naturen, andra av de stora maskinerna. Alla har vi ju olika referensramar i vår herres hage, eller hur det nu var..?

Inga kommentarer:

 
Site Meter