torsdag 7 maj 2009

elektroniken

Hej alla ni tre personer som någonsin kommenterat på min blogg! Om ni anade en bitter underton i föregående uttalande, så hade ni alldeles rätt. Fast nej, jag är inte bitter. Blondinbella får 376 kommentarer för att hon lägger upp en bild på sin lunch, men nej jag är inte bitter!

Hur som helst. De kommentarer jag faktiskt fått har antingen antytt att jag ska sluta klaga, eller så har kontentan varit; lägg upp fler bilder, annars läser vi Blondinbella i stället!

Tyvärr har jag inte kunnat göra någonting åt either of these complaints, eftersom jag är snudd på pessimistkonsult och min telefon har valt att inte vara kompatibel med min dator. Den goda nyheten är att min telefon på ett mirakulöst sätt tillfrisknat, så nu kan ni se fram emot bildregn framöver. Fyra månader av ytterst sporadiskt fotograferande har ändå resulterat i ett antal bilder, som jag nu lovar att dela med mej av.

2 kommentarer:

Jonas sa...

Du hade ju guldläge att referera till två euskefeurat-låtar här! Apparata borde ju passa bra till telefonproblemet =(

anna sa...

Förlåt =( Ska genast bättra mej. Måste dock erkänna att en del av anledningen till missödet kan ha varit att jag verkligen inte hade en aning om hur man stavade euskefeurat. Depraverat.

 
Site Meter