tisdag 5 maj 2009

ändrade planer

Jag tror att jag har världens snällaste värdfamilj. Jag insåg att på grund av stundande Italienresa kommer jag inte hinna träffa släkten något mer innan regnet kommer ösa över mej på Nordirland. Efter denna insikt följde febril tankeverksamhet. Vad göra? Jag pusslade och pusslade, men nuförtiden har jag en tendens att ha otur när jag tänker, vilket ledde till dåligt resultat av tänkandet. Detta dåliga tankeresultat kan komma att vara en nackdel till hösten när tänkandet med all sannolikhet kommer behöva överträffa sej självt.

Hur som helst. Andra tänker snabbare och kom fram till att Italien kanske inte var så viktigt after all. Resultat - Familjen åker, jag stannar i Schweiz. Lausanne here I come, och tacka vet jag familjen Pannell!

2 kommentarer:

Anna sa...

Du har det inte lätt du :) Måsta välja sådär... Du får passa på att hälsa "släkten" från mig och Alex nu när du åker dit. Och förresten, har du bokat flyg hela vägen hem nu eller? Kram

anna sa...

Nej, livet är hårt ibland. Snacka om I-landsproblem^^ Jag ska hälsa alla, jag lovar.

Japp, flyget är bokat. Kommer till Stockholm den 28e och åker hem den 29e på morgonen. Kramar!

 
Site Meter