måndag 16 mars 2009

jag lever, i allra högsta grad

Nu händer det igen. Tiden springer ifrån mej. Vars tar dagarna vägen? Jag känner paniken inför att bli äldre, för det sägs ju att tiden går fortare och fortare med åren.

Hur som helst. Denna tidsrusning gör att jag omedvetet försummat bloggen och ni där hemma som förväntat er ett mail eller kanske till och med ett telefonsamtal. För detta ber jag så hemskt mycket om ursäkt, och jag ska genast försöka bättra mej. Men jag lever, så oroa er inte.

För övrigt vann operakvinnan melodifestivalen, vilket innebar total chock för alla förutom spelbolagen. Jag har aldrig varit så oengagerad i melodifestivalen förut. Tror att man tappar känslan lite när man är i utlandet. Såg finalen i dag på förmiddagen, men blondinbella hade lyckats skvallra om resultatet, så det var inte överspännande direkt. Men La Voix är säkert tillräckligt konstigt för att slå i Eurovision. Kanske.

Inga kommentarer:

 
Site Meter