måndag 1 december 2008

"and I can see Russia from my house"

Föregående inlägg kan ge intryck av att jag inte känner tacksamhet gentemot Sarah Palin. Detta måste genast dementeras. Hon har skänkt mej mycket glädje, kanske inte medvetet, men dock.

Jag vill också passa på att tacka Tina Fey, dialektguden och Alaska för att alla bitar fallit på en sådan otroligt fin, men svårtillgänglig plats.

Tyvärr har jag inte begåvats med någon som helst talang när det gäller elektronik, inklusive datorer. På grund av denna avsaknad av kunskap, lyckades jag inte med konststycket att lägga in ett youtubeklipp i min blogg. Här nedan finns därför en länk som jag uppmanar allmänheten att följa för bästa effekt.

http://www.youtube.com/watch?v=FdDqSvJ6aHc



Föraktfulla kommentarer uppskattas ej.

1 kommentar:

MFS sa...

Jag gillar Tina Fey. Särskilt när hon är med i 30 Rock, en av de bästa komediserierna på TV just nu. Och btw, grattis till den nya kusinen!

 
Site Meter