onsdag 5 maj 2010

nu är det kokta fläsket stekt

Tiden är inne. Jag finner mej själv i ett numer oförnekligt behov av nya kläder. Detta bäddar för tvångshandling, i en helt annan bemärkelse.

Ryktet om att uppklädd=utklädd i min värld har tydligen spridit sej, och nu börjar hoten trilla in från alla håll och kanter. (Blanda för Guds skull inte in Knatten i det här!!) Vissa går dessutom igång på alla cylindrar för att jag valde att ha samma kläder på mej under, hör och häpna, en hel dag. Inte för att jag är den som är den, men jag tycker att klädbyten hör hemma i melodifestivalen alternativt dragshower.

Nu måste jag dessvärre ge med mej, och snarast bege mej till stadens vimmel för en riktig inhandlingsrunda. Jag mår fysiskt illa av blotta tanken, och förvänta er för bövelen ingen modeblogg!

2 kommentarer:

Lotta-potta sa...

Aaaaaaahahahaha! Love it! Hahahaha :)

anna sa...

Jag föddes sarkastisk?

 
Site Meter