söndag 9 maj 2010

jag tror igen...

Årets kö. Tur är mina 165 centimeter gav mej möjlighet att åtminstone andas in andra människors utandningsluft i 40 minuter. Uppmuntrande var också att vakterna stod och skrek "Sluta trycka, folk svimmar!"

Efter denna prövning kom vi tillslut in på UK. Min toakösträngning kommer gå till historien, men till mitt försvar vill jag säga att min köningskvot vid det här laget var fylld till bristningsgränsen.

Köandet var över, och festen kunde börja! Om det var, att det var, som det var! Årets köttmarknad. (Jag gjorde i alla fall ett tappert försök. Vill poängtera att detta främst var en hämndaktion, och att skadorna är så gott som obefintliga.)

A-huset är för övrigt underskattat. Ett gäng stockholmare valde att bona golven med sina vänner, och incesten höll sej på en nästan hållbar nivå. Inga konstigheter!

3 kommentarer:

Nat sa...

Inga konstigheter. Min cykel är tillbaka btw!!

Nathalie sa...

Inga konstigheter.

anna sa...

Oooh, great!

 
Site Meter