fredag 27 november 2009

skellefteå, I came back to you

Intressant att vara tillbaka i Skellefteå. Växthuseffekten har jobbat på bra i år och därav är marken snöfri och temperaturen klart behaglig. Mer freoner till folket!

Hur som helst. Balderskolan står kvar, även om vissa delar var avspärrade på grund av röksanering. Detta ledde till pekulära situationer och att jag tvingades gå genom BF-korridoren. Över min döda kropp, trodde jag. Ack så fel jag hade. Är man missionär så är man... Det visade sej dessutom att jag valde att känna en hel del 91:or. Och eftersom alla SUS:are går natur, teknik eller musik, så valde de att vara överrepresenterade i mina missionsklasser. Mys.

Nu ska jag bege mej till stallet för att undersöka om ridning är som cykling. Det var ju ett tag sedan nu. Jag är lite livrädd... Mycket livrädd.

Inga kommentarer:

 
Site Meter