måndag 28 juni 2010

välkommen

...till bloggen med västvärldens sämsta uppdatering!

Bloggen blir aningen försummad när jag väljer att placera mej långt bort från Internet, och närmare myggen och knotten. Nu när jag har både tid och möjlighet att blogga, lyser inspirationen med sin frånvaro. Det blir alltså rent inget av.

Midsommar firades i stugan, men stång och allt. Finfrämmande från landet av ost och vin valde att sno ihop en majstång av sällan skådad klass. Dansandet gick kanske inte till historien, men Emils spritvisa har nu en garanterad plats i allas hjärtan. Den med murklorna och den sjuka albanen kom dessvärre aldrig till sin rätt.

Låt inte uppdateringen på Funbeat lura er. Det är töntigt att skylta med sin träning..? Nej, jag är inte bitter för att jag lever delar av mitt liv helt utan Internet.

Och kom ihåg. Norrland är exotiskt.

Inga kommentarer:

 
Site Meter