onsdag 9 juni 2010

sammanfattningsvis då

Fick just veta att jag stekte franskan i små små bitar, trots mina väl valda slanguttryck under presentationen. Linsysresultatet lyser dock med sin frånvaro. Hoppas att detsamma gäller alla andra. Överhängande risk för fadderbrist under tjejfikat i nuläget.

Om det vill sej väl har MAI också bestämt sej för att vara lite mänskliga såhär på vårkanten, för det vore ju onekligen förtjusande snajsigt att klara flervarren på första försöket.

Såhär i väntans tider kan jag ändå konstatera att mitt första år i Linköping har varit både innehållsrikt och ytterst uppskattat. 17 augusti kommer nyleverans till köttmarknaden, och det ser vi ju alla fram emot! Det ryktas att vi kommer att faddra tyskar och kineser, och trots att Maria Norén inte är känd för sina briljanta idéer, kommer vi nog att ha väldigt trevligt ändå.

Men var det inte japanerna som var asiatiska arier..?? Och den där killen som heter som en soppa... Gazpacho, is it? Ååh, jag älskar filfak!

Inga kommentarer:

 
Site Meter