måndag 21 december 2009

hög på nikotin, Vinslöv och 90 to go

Jag har darrat som ett asplöv hela eftermiddagen. Detta inte på grund av rädsla inför kommande algebratenta. Nej, skakandet orsakades av att Baljan stängdes för i år och överblivet kaffe skänktes bort till behövande studenter. Det visade sej att jag var ruskigt behövande och drack fyra koppar. Överdos. Kanske. Man måste ju profitera, som det heter på svenska. Fast det gör det ju rakt inte...

Jag är förvirrad. Fast mest glad. Framförallt för att algebran nästan är över och att jag mot alla odds överlevt en hel termin på civilingenjör. 10 % avklarat, 90 to go. Jag kommer vara utexad innan jag vet ordet av.

Och by the way. Man måste bara älska julen!! Är lite less på Vinslöv och diverse trakasserier, men det är sånt man får ta.

2 kommentarer:

Nathalie sa...

And by nikotin, you mean koffein, hoppas jag ;) Ja men lite får du ju skylla dig själv när du väljer fel grupprum! Inte mer än rätt att du får ta lite trakasserier och citat från nån random serie då. Ring innan nästa gång så guidar jag dig till rätt grupprum ;) OMG jullov snart!!!!

anna sa...

Haha, alla vet att det finns nikotin i kaffe...

Nathlalie, det är kommentarer som den där som gör att patrikatet kommer härska i all evinnerlighet! Men, point taken, jag ringer nästa gång :)

 
Site Meter