fredag 7 augusti 2009

packa pappas kappsäck

Jag har flyttat fantastiskt många gånger i mitt liv. Jag har dock aldrig tidigare varit direkt ansvarig för ihoppackandet av saker. Nu kan jag bara konstatera att mina föräldrar ska ha en stor eloge för alla de gånger de dragit fram kartongerna från Peppes Express och börjat slå in porslinet i tidningspapper.

Jag ska flytta in i en etta på 27 kvadrat. Vi snackar alltså small scale-flytt. Högalidsgatan var huge scale. Som sagt, all heder till mamma och pappa.

Och tacka gudarna för att några lämningar från Peppes Express fortfarande stod kvar i vår källare.

2 kommentarer:

Linnea sa...

Jag har fortfarande inte börjat packa. Jag gruvar mig. Men jag är imponerad av ditt packande ;)

anna sa...

Man tackar, jag känner mej lite som en ingenjör redan xD Lycka till med ditt packande!

 
Site Meter