söndag 9 augusti 2009

annars går det alltid bra med ett spännband

Då var första etappen avklarad. Släpvagnen höll hela vägen, och framförallt, min och mammas packning av släpvagnen höll hela vägen. Ära och berömmelse till oss.

Jag befinner mej i nuläget i Umeå, och på tisdag beger vi oss med full bil ut på etapp nummer två. Denna färd kommer att ta oss ner till Stockholm, där vi övernattar för att sedan på onsdag bege oss vidare till Linköping.

Väl i Linköping väntar tjejfika med Iris (jag längtar redan), och spännande pusselläggning med diverse prylar i diverse förråd som visar sej inte existera (jag längtar inte jättemycket). På torsdag är det upprop, och nolle-p kör igång med full kraft.

Jag inser nu hur otroligt mycket jag älskar att vara i god tid. Jag kommer alltså till staden (som jag för övrigt aldrig i mitt liv tidigare har besökt) uppskattningsvis en timme innan fikat börjar. Sen kommer allt gå i motsatsen till ultra-rapid, och innan jag vet ordet av är jag utexaminerad, intellektuell och ingenjör. Det kommer bli kanon!

2 kommentarer:

Karro sa...

Himlar, Anna, vad spännande!! Hoppas du får det kuung där nere i södern:) Hoppas man är välkommen om man har vägarna förbi! Take care, kram!

anna sa...

Du är sjukt välkommen!

Hoppas att du får det trevligt på basåret, fysiken fysiken ;)

Kram

 
Site Meter