onsdag 27 april 2011

här kommer han med mustaschen

Jag har försökt. Jag har verkligen försökt. Ingen kan komma och beskylla mig för något annat. Här i smurfland har jag hållit den Socialdemokratiska fanan högt, men nu är det banne mej slut på det!

Säga vad man vill om det som varit, men om jag får sia lite om framtiden tror jag inte att det partiet behöver är en vänstervriden LO-kramare med karisma som en sten.

Jag ser det här som ett icke-val, ingenting annat.

Det här är i och för sig ett väldigt roligt klipp. Håll till godo.
Håkan pratar om mustasch

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen fara Anna, på söndag är det 1:a maj och då följer du mig och demonstrerar. Det kommer att få dig på andra tankar! Hälsningar från Uppsala.

Nathalie sa...

http://www.facebook.com/pages/Vi-som-%C3%B6verv%C3%A4ger-att-flytta-utomlands-om-Mona-Sahlin-blir-Statsminister/195812706166

Får se om det kommer nån ny grupp för Håkan nu då ;)

 
Site Meter